نفسنفس، تا این لحظه: 12 سال و 5 ماه و 24 روز سن داره

ستاره خوشبختی

پانزده ماهگی عسلم

1391/12/21 19:04
نویسنده : مینا
563 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم نفسی مامانت این روزا خیلی سرش شلوغ شده عزیزم تمام تایمای بیکاریمو با تو میگذرونم ودوست دارم با تک تک لحظه هات خاطره داشته باشم تا تمام این لحظه های شیرین همیشه تو ذهنم حک بشه .روزایی که میرم دانشگاه تا برم وبرگردم به تو فکر می کنم ودوست دارم زودتر کلاسم تموم بشه تا بیام پیشت دخترم.تو تمام زندگی منو بابایی هستی هنوزم پیش منو بابایی می خوابی هر کاری کردم که ببرمت تو اتاق خودت نتونستم وقتی کنارمون می خوابی وبا اون دستای کوچولوت صورتمو می گیری ودستای باباییتو این لحظه هارو با هیچ چیزی نمی شه عوض کرد  قربون اون دستای کوچولوت برم من مامان وقتی با اون لبهای کوچولوت صورتمو می بوسی نفس خدا رو صد هزار بار شکر می کنم که چه فرشته کوچولویی بهم داده نمی دونی چه حسی دارم....

نفس کوچولوی من وقتی می گی مامان دیگه هیچی نمی خوام فقط دوست دارم تو دوباره تکرار کنی نفس بگی مامان تامن تمام غمها رو فراموش کنم.من زندگی رو با تو میبینم نفس با او ن دستای کوچولوت با اون صورت نازت نمیدونم نفسی چطوری احساساتم رو بهم بگم .ومی خوام بهت قول بدم که دیگه سعی میکنم زودتر به وبلاگت سر بزنم ومطالب جدید برات بنویسم از شیرین کاریهات ..

عشقم چند روز پیشبا این که هواسرد بوبردمت بیرون ازت عکس گرفتم خیلی وقت بود عکس جدید ازت نگرفته بودم..وقتی بر می گشتیم خونه دوست نداشتی بیای خونه بیرون رفتنو خیلی دوست داری عزیزم  خیلی دوست دارممممممنفس در پارکدارم بند کفشای بابامومی بندمعشقم 

پسندها (1)

نظرات (0)